IZŠLA JE NOVA KNJIGA DR. BARRY SEARSA, PREHRANJEVANJE PO ZONI

V novi knjigi dr. Barrya Searsa Prehranjevanje po Zoni je tokrat na enostaven in razumljiv način opisana svetovno priznana metoda zdravega prehranjevanja Zona. Knjiga je na nek način nadaljevanje prve knjige in prinaša nova znanstvena spoznanja.

V knjigi Prehranjevanje po Zoni boste torej spoznali: zakaj je Zona eden najbolj zdravih načinov prehranjevanja, kako pretentati svoje slabe genske zapise, zakaj je hrana najmočnejše hormonsko zdravilo in kako doseči hormonsko ravnovesje, pomen polifenolov, kot najmočnejših antioksidantov, s katerimi lahko zaščitimo celice pred propadanjem oz. kako z njihovo pomočjo upočasnimo proces staranja, kako s prehrano deaktiviramo ustavimo tiho vnetje, ki povzroča debelost in mnoge druge zdravstvene probleme (diabetes, srčno-žilne bolezni, raka, nevrološke motnje, depresijo...), pomen omega-3 maščobnih kislin za hormonsko ravnovesje in zdravje.

Več na: http://www.enerzona.si/knjiga

136_o.jpg

Rdeča leča z bučkami in parmezanom (4 bloki)

Rdeča leča z bučkami in parmezanom (4 bloki)

(avtor recepta: Andrej Rezar, mag.farm.)

  • 50 g rdeče leče v suhem stanju
  • 350 g bučk
  • 45 g parmezana (Parmigiano Reggiano)
  • sol, kurkuma, limonska trava

Lečo spremo pod tekočo vodo in jo kuhamo v malo vode, ki jo po potrebi dodajamo med kuhanjem. Rdečo lečo kuhamo ca. 10 min. 2-3 min preden je rdeča leča skuhana, dodamo na kocke narezane bučke in začimbe. Ko je jed kuhana, dodamo na majhne kockice narezan parmezan. Neraztopljen sir bo tako imel več okusa in med uživanjem hrane, se nam bosta v ustih prelivala, okusa osnovne jedi in parmezana.

Kurkuma vsebuje polifenole in delovanju telesa pomaga, kot antioksidant. K obroku sta postrežena Bio bezgov nektar (Dr. Steineberger) in beli čaj Pai Mu Tan oba bogata s polifenoli in telesu ravno tako pomagata, kot antioksidanta.

P1010188.JPG